Pages

Wednesday 13 April 2016

Hailey Baldwin Akui Tak Mudah Kencani Justin Bieber, Kenapa?

Hailey Baldwin selalu saja dikaitkan dengan Justin Bieber. Kedua bintang muda yang memang rapat ini dikabarkan sedang bercinta kerana mereka sering menghabiskan masa bersama dan mengposting foto mesra.

Diakui oleh Hailey dirinya memang rapat dengan Justin meski keduanya tak berstatus sebagai pasangan kekasih. Nama model 19 tahun ini selalu saja dikaitkan setiap gosip yang mengarah ke bekas kekasih Selena Gomez itu.

Bagi Hailey tidak mahu menjadi perhatian ketika menjalin kasih dengan seseorang. Itulah kenapa, sahabat dekat Kendall Jenner itu mengatakan akan susah jika dirinya memang benar-benar menjalin asmara dengan penyanyi lagu "Love Yourself" ini.

Hailey Baldwin

"Saya tak ingin mendapatkan perhatian ketika berjumpa dengan seseorang. Di tanya melalui sms, ditelepon terus-terusan sehingga menyulitkan bertemu dengan seseorang di industri ini," ungkap Hailey dalam wawancaranya bersama Marie Claire. "Tubuhmu harus mempunyai kulit yang tebal dan sangat kuat. Anda harus fokus pada satu orang tak ada yang lain."

Sementara itu, sebelumnya Justin juga pernah menegaskan bahawa dirinya bertemu dengan Hailey kerana berkawan baik. Bagi penyanyi 22 tahun ini, menghabiskan waktu bersama Hailey sangat menyenangkan dirinya. - wowkeren.com

No comments:

Post a Comment