Pages

Saturday 16 April 2016

Selena Gomez Mendedahkan Kenapa Dia Duduk di Pusat Pemulihan Dan Kehidupannya Dengan Lupus.

Kecewa dengan kabar angin yang tidak benar tentang mengapa dia mendaftarkan diri ke pusat pemulihan pada Januari 2014, Selena Gomez akhirnya mendedahkan kebenaran di dalam GQ. Antara 2014 dan 2015, Gomez banyak menghabiskan masa merangka semula imej dan kerjayanya.

Dia berhenti mengunakan pengurus lamanya yang sebenarnya adalah ibunya sendiri dan juga melepaskan masa lalu Disney beliau secara rasmi dengan menandatangani Interscope Records. Dia melancarkan Revival pada Oktober 2015 dan terus mendominasi carta sejak itu.

Selena Gomez

Kerana dia perlu untuk transform dirinya "Hands to Myself" katanya untuk fokus kepada masa depan beliau. Tetapi semua orang ingin mengetahui tentang masa lalunya. Sama ada bekas hubungan beliau dengan Justin Bieber atau kehidupannya dengan lupus, penyakit autoimun. Gomez tidak mahu mengatakan apa-apa atau bercakap mengenainya lagi.

"Pertama sekali, semua orang selalu ingin menetapkan. Saya tidak perlu lagi di diagnosis dengan lupus. Ibu saya terlalu bimbang dengan tangapan orang ramai. Jadi saya terpaksa membatalkan jelajah saya. Saya perlu masa untuk menjadi baik-baik saja " katanya kepada GQ sambil menambah, "Dan saya perlu berdepan leukemia." (Kemungkinan besar bermakna kemoterapi)

"Saya telah pergi dua tempat yang berbeza untuk mendapatkan rawatan, tetapi amat mengecewakan kerana kebenarannya adalah 100%... Tetapi saya berfikir yang orang ramai hanya memikirkan tentang beberapa perkara..." dia menambah tetapi kelihatan kelu.

Selena Gomez

Diagnosis beliau bukan mudah dan beliau menyimpan berita tersebut amat lama. Dia menjelaskan kepada majalah itu bahawa dia mula-mula memberitahu kepada seorang anak-anak kecil kerana dia mahu kanak-kanak itu tahu yang dia sakit dan nampak benar-benar sakit...

"Dan ada seorang kanak-kanak itu tidak memandang saya sepenuhnya...saya ingin mendapatkan perhatiannya walaupun ianya mungkin terlalu besar, Jadi saya hanya berkata " Tanyalah saya apa-apa yang kamu mahu" katanya mengimbas kembali.

"Dan dia adalah orang pertama yang saya beritahu selain kawan baik saya dan keluarga kerana dia bertanya kepada saya."

"Adakah kamu pernah berhadapan dengan perkara seperti ini?' dan saya menjawap, "Saya mempunyai lupus. Saya berada di ICU ini selama dua setengah minggu. Saya berada di dalam bilik yang sama. "Dan buat pertama kalinya dia memandang saya"

Setelah medapati lupus beliau dibawah kawalan dan Gomez bersedia untuk bergerak ke hadapan dengan meneruskan jelajah beliau walaupun beliau tahu ia akan menjadi satu perjuangan yang berat.

"Saya hanya perlu bersabar. Ianya akan perlahan-lahan dapat diselesaiakn dan mematangkan diri saya. Dan apa yang perlu saya lakukan hanyalah bersabar dengan melakukan sesuatu yang hebat serta kualiti dari hasil nyanyian saya. Dan satu persatu, saya akan dapat menukar dialog dan orang ramai tidak akan lagi mengambil berat tentang segalanya yang berlaku keatas diri saya." - eonline.com

No comments:

Post a Comment